Vi hjælper dig med generhvervelse af kørekort

Kom godt tilbage bag rettet

Har du fået frakendt dit kørekort, og skal du derfor op til en kontrollerende teoriprøve og praktisk køreprøve? Så hjælper vi ved Davids Køreskole dig gerne med forberedelsen. Det kan nemlig være nødvendigt med en teoretisk gennemgang og eventuelt at øve lidt kørsel forud for de afgørende prøver.

Vi hjælper med generhvervelse af kørekort fra vores køreskoler i Slagelse og Næstved, og vi kan derfor også hjælpe dig, hvis du bor et sted i områderne her. Hvis du har mistet kørekortet, kan du bare tage det roligt – vi hjælper dig med at få det tilbage og føle dig tryg bag rettet.

Generhvervelse af kørekort efter betinget eller ubetinget frakendelse

Hvis du får frataget dit kørekort, så kan det enten være med en betinget eller ubetinget frakendelse af kørekortet. Ved en betinget frakendelse kan du generhverve dit kørekort med det samme, mens du ved en ubetinget frakendelse skal gå uden kørekort i et bestemt tidsrum, før du kan få det igen.

Uanset om din frakendelse er betinget eller ubetinget, så skal du bestå en teoriprøve og en køreprøve for at få dit kørekort igen. Det er derfor en god ide at få professionel hjælp til generhvervelse af kørekort med nogle teori- og køretimer, der ruster dig godt til prøverne, så du kan bestå dem i første hug.

Hvad koster det at generhverve sit kørekort?

Vores pakke med generhvervelse af kørekort koster en samlet pris på 3.500 kr. Denne løsning indeholder 2 køretimer i skolebil, login til online teorimaterialer, leje af bil til prøven samt gebyrer og materialer. Samtidig får du gratis adgang til ubegrænset teori på hold.

Har du mistet dit kørekort efter spirituskørsel, for hurtig kørsel eller noget helt tredje? Så hjælper vi dig med generhvervelse af kørekort. Du kan også få kørekortet tilbage på bare fire uger ved at tage et af vores lynhold. Med vores hjælp kommer du sikkert tilbage bag rettet.

Kontakt os endelig ved spørgsmål ​eller andet.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Vi besvarer henvendelser inden for 1-3 hverdage.

Felter markeret med * skal besvares.

Firmainformation

Davids køreskole

CVR-nummer: 36639873

Løvegade 72, 4200 Slagelse,