holdoversigt - slagelse

Tilmeld dig her

Motorcykelkørekort ved erfarne kørelærere

Oplev friheden – lær at køre på motorcykel her

Drømmer du om at opleve den enorme frihed ved at kunne sætte sig op på en motorcykel og køre på de danske landeveje? Så kan vi ved Davids Køreskole hjælpe dig med at tage dit motorcykelkørekort. Vores erfarne kørelærere tilbyder både sjov og spændende undervisning, og vi stræber altid efter at få nye, dygtige motorcyklister ud på vejene.

Hvis du bor i Næstved, Slagelse eller et sted heromkring, så er vi et oplagt valg af køreskole for dig, der ønsker at tage et kørekort til motorcykel. Vi tilbyder også et lynkursus, hvis du ønsker at tage dit MC-kørekort så hurtigt som muligt. Lad os hjælpe dig godt på vej mod dine motorcykeldrømme.

Vi kan tilpasse dit forløb

Vi tilbyder både teoriundervisning og køretimer, så du bliver godt klædt på til at tage dit motorcykelkort. Vores forløb er udformet ud fra den gældende lovpakke, der blandt andet kræver 29 teorilektioner, 13 kørsler på vej samt lektioner på køreteknisk anlæg og manøvrebane. Har du særlige ønsker eller behov til dit forløb, så kan vi dog også tilpasse det til dig. Det vigtigste er, at du kommer trygt og godt ud med dit motorcykelkørekort på den anden side.

Har du allerede et lille (A1) eller mellem (A2) motorcykelkørekort, så kan vi også hjælpe dig med at opgradere det. Det kræver, udover to års erfaring med kørekortet, nogle bestemte køretimer og undervisningsforløb. Du kan altså også få det store motorcykelkørekort (A) hos os.

Hvad koster et motorcykelkørekort?​

Vores pris på at tage lovpakken til motorcykelkørekort er 12.400 inklusiv al undervisning og gratis lån af en motorcykel til prøven. Herudover kan der komme udgifter til ting som ekstra kørelektioner, prøvegebyr til færdselsstyrelsen og lægeattest.

Kontakt os i dag, hvis du vil høre mere om den samlede pris, du kan forvente, eller hvis du allerede nu kunne tænke dig at tilmelde dig vores næste hold! Vi glæder os til at se dig!

Løvegade 72 - 4200 Slagelse

Find vej her.​

Send os en e-mail

Davidskoereskole@gmail.com